Thursday, December 30, 2010

Inilah Kisahku Bah 4 - Part 2

... tetiba sahaja hatiku terbuka utk belajar lagi. Semuanya kerana Yan. Lalu aku memohon & mengambil jurusan lanscape. Alhamdulillah, permohonan aku berjaya & aku diberikan kursus masakan, pengkhususan pembuatan kek...!!!

Ibu tak berkata apa2. Guru besar ucapkn tahniah, dan berikan lagi semangat. Sri aku tak beritau langsung, untuk apa plak?

Di hari pendaftaran, aku banyk dibantu oleh Yan - semuanya berjalan lancar. Aku tinggal bersama bapa saudaraku, sambil membantu beliau di kedai runcitnya. Dan, aku semakin rapat dgn Yan. Yan masih sering membeli di kedai bapa saudaraku.

... kadang-kadang bila Yan membeli di kedai, aku yg akan melayannya & biasalah Yan pasti aku berikan potongan harga yang SANGAT menarik, kadang-kadang sampai 100%. Bapa saudaraku tak tahu, tapi takkan kerana Yan seorang kedai bapa saudaraku boleh bangkrap plak .....!!!!

1 comments:

blog mama said...

goyang kaki kat sini ;

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belog ini mula dibina pada hari Khamis, 09.09.10 bersamaan 30 Ramadhan 1431 dan siap pada hari yang sama. - godekGODEK by antu-air.blogspot.com