Sunday, December 19, 2010

Inilah Kisahku Bah 3 - Part 3

..... di rumah emak sibuk utk menetapkan hari perkahwinan aku dengan Sri.  Aku buat tk kisah sahaja.  Guru besar plak dua tiga kali menghubungi aku bertanya bila aku mula kerja.  Pra sekolah tmpat aku kerja telah di calonkan utk anugerah lanskap tercantik peringkat negeri, gb mintak aku datang segera untuk kerja2 tambahan.
..........megah juga aku rasakan bila hasil kerja aku mendapat pengiktirafan....

... Sri semakin rapat dengan emak.  Selalu dtg ke rumah utk membantu emak.  Memasak, mengemas, mencuci dan segala macam kerja dibuatnya.  Tak taulah sama ada hendak mengambil hati emak, nak menebus kesalahan yg telah dibuatnya ataupun mungkin juga utk menambat hati ku kembali .....
..... masih adakah cintaku untuk Sri?  Entahlah ......!!!!

.... petang itu, Sri sedang membantu emak memasak di dapur, bila aku mencapai motor utk keluar.  Emak bergegas keluar dn bertanya ....."nk ke mana tu..?"  "Beli rokok..,"  jawabku ringkas.

Disimpang tiga jalan keluar dari kampung, aku mengambil jalan kiri.  Aku terus memecut laju menuju ke hospital.  Aku ingin berjumpa Nadia ..........!!!!

...... he he he ......................!!!!


TAMAT



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belog ini mula dibina pada hari Khamis, 09.09.10 bersamaan 30 Ramadhan 1431 dan siap pada hari yang sama. - godekGODEK by antu-air.blogspot.com