Sunday, October 3, 2010

Inilah kisahku (Part 3)

.... aku sudah dapat melupakan sri...

Apatah lagi aku sudah berkenalan dengan seorang gadis kolej tempat aku bekerja.  Dia gadis yang baik.  Dia tidak memandang hina padaku w/p aku hanya seorang tukang kebun di kolej.


.. namanya Aliya.  Ambil jurusan perniagaan ...

Aku selalu keluar jika ada kesempatan.  Tapi aku tidak pernah ambil kesempatan.  Aku sangat menyayanginya, LEBIH DARI MENYAYANGI SRI ...!!

Suatu hari di hujung minggu aku mengajak Aliya berjalan-jalan di pantai.  Aliya tidak menolak.  Aku merasa gembira dan tenang bersama Aliya.



.. kami berbual dan bergurau senda sepanjang berada di pantai.  Habis gajiku sebulan hanya kerana ALIYA.... 

Sedang kami berjalan berduaan di tepi pantai, aku melihat sekumpulan remaja memandang kpd kami.  Mereka berbisik-bisik dan tersenyum-senyum.  Dan aku dapat menangkap apa yang dibisikkannya, mereka berkata kami pasangan 'beauty and the beast'....

Tiba-tiba sahaja aku terasa marah, lalu aku cekak leher seorang darinya dan berkata;



... berani kau menghina makwe aku 'the beast"...........!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belog ini mula dibina pada hari Khamis, 09.09.10 bersamaan 30 Ramadhan 1431 dan siap pada hari yang sama. - godekGODEK by antu-air.blogspot.com