Monday, September 20, 2010

Pesan mak

Mak selalu pesan.  Macam-macam mak pesan....

Dari pesen rambut hingga ler ke isu-isu yang bersifat peribadi, semua mak pesan (... kadangkala cam membebel jer plak ......!!!)

Yg terbaru mak pesan tentang calon-calon menantu yang mak hendak nanti..... 

Mak kata mak ndak calon menantu mak nanti mestilah ....

.... comel ....











....pendiam ....

..... lemah lembut & berbudi bahasa...

.. sebenarnya aku dh kenal seorang gadis.  Ciri-ciri yg mak aku endak tu ada padanya.  Dia comel, pendiam dan sangat berbudi bahasa apatah lagi sifatnya yg lemah lembut.  Camner aku mula kenal dia, itu adalah rahsia. 

Aku jumpa dia suatu petang, aku nyatakn isi hati aku, ".... sudi apalah kiranya adinda menjadi permaisuri hidup ku....."  (Tiga hari aku mencipta ayat yang paling power ini ....)

......tapi aku sangat kecewa pabila dia membuka rahsia dirinya .....



.... dia dah punya anak dua .... sob sob sob .......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belog ini mula dibina pada hari Khamis, 09.09.10 bersamaan 30 Ramadhan 1431 dan siap pada hari yang sama. - godekGODEK by antu-air.blogspot.com