Sunday, September 19, 2010

Mimpi

Semalam aku bermimpi ....

Mimpi yang saaaaaaangat indah sekali ......

Aku telah bermimpi ......

......... bahawa aku telah selamat mendirikan rumah tangga ......


...maknanya aku telah berkahwin ....















(Gambar hiasan sahaja.  Bukan gambar aku...)

... di dalam majlis yang sgt meriah sekali.....
(Pun Gambar hiasan shj.  Tq kerana pinjam gambar..!)

... sekali lafaz, akupun sah menjadi suami ....
(Hanya gambar hiasan sahaja....)


.. dengan "puteri" pujaan hati...!!




















(.... bukan gambar hiasan....  Gambar betul tu.. he he he)

... tapi, sayangnya ...........................................!!!
... aku hanya bermimpi .......!!

...tapi xper lah, paginya aku ..................

.. he he he he ...........


2 comments:

Fairuz Zainal said...

hahaha.kau kawen dengan aku je lah. jom!










(^_^)

an tu air said...

... nanti ku nk tanya mak dulu erk ....!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belog ini mula dibina pada hari Khamis, 09.09.10 bersamaan 30 Ramadhan 1431 dan siap pada hari yang sama. - godekGODEK by antu-air.blogspot.com